MyReturn
Privacy

Kruidvat

Retourprocedure

  • Heb je een online aankoop in de afgelopen 30 dagen bij Kruidvat gedaan waar een afwijkend retourbeleid voor geldt? Ga dan via onderstaande button verder in het aanmelden van je retour. 

  • Heb je een online aankoop buiten de 30 dagen bij Kruidvat gedaan waar een afwijkend retourbeleid voor geldt? Neem dan contact op met de Kruidvat Klantenservice. 

  • Vul het formulier in op de volgende pagina en druk op [Bevestig]. Let op; je ontvangt direct na je aanmelding op de website van MyReturn geen e-mail ter bevestiging.

  • Je ontvangt daarna een mail met het RMA (Return Material Autorisation) nummer (bewaar dit nummer als referentie). 

    • Je ontvangt deze mail binnen 2 tot 4 werkdagen. Als je deze niet vindt in je In-box, kijk dan in je spambox / reclamebox. 

  • Stop het artikel ongedragen (indien redelijkerwijs mogelijk) en in originele doos, compleet met alle toebehoren, in een extra verzenddoos.

  • Voeg de orderbevestiging van Kruidvat die je bij de levering hebt ontvangen bij de zending en plak de doos goed dicht.

  • Print de bijlage met het RMA nummer en plak dit op de doos.

  • Breng het pakket naar een DPD Parcelshop

    • In de mail met het RMA nummer staat een link voor het dichtstbijzijnde DPD Parcelshop. 

  • Je ontvangt binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst van het artikel bij MyReturn per email. 

  • Binnen 14 dagen na verwerking van jouw retourzending wordt het aankoopbedrag aan je overgemaakt, mits het artikel ongedragen / ongebruikt (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking inclusief toebehoren geretourneerd is. 

    • IDealbetaling: het aankoopbedrag ontvang je op het gebruikte rekeningnummer. 

    • Creditcardbetaling: je ontvangt een mail om ons het rekeningnummer door te geven waarop wij het aankoopbedrag kunnen storten.